2018. febr. 16.

Paypal fizetés a Wish-en - útmutatóval

Ha Paypal segítségével akarsz fizetni, megteheted. Át kell váltanod a pénznemet USD-re, és fizetésnél máris kiadja a Paypal fizetési lehetőséget. Mutatom, hogyan lehet:



1. Kattints a három vízszintes vonalra.



2. Kattints a beállításokra.


3. Pénznem beállítások következnek.

4. A pénznemet USD-re állítod.


5. Amikor legközelebb vásárolsz, fizetésnél kiadja a lehetőséget a Paypal fizetésre.

Nem szeretnél a szállításra várni? Nem szeretnél szállítási költséget fizetni? Akkor ez a poszt érdekelhet: Wish termék szállítási díj és várakozás nélkül
Hasznos volt számodra ez a bejegyzés? Támogatásodat kifejezheted a blogon megjelenő hasznos információkkal kapcsolatban, ha első vásárlásnál felhasználod a promóciós kódomat. Te is jól jársz, mert kedvezményesen tudsz vásárolni, és én is, mert kapok ezért kapok Wish készpénzt - avagy levásárolható kupont. A promóciós kódokról még itt tudsz informálódni, kattints ide. Ha még hezitálsz, hogy belemerj-e vágni, elmesélem, én hogy kezdtem. Kattints ide. :)
Wish: CDZYJPTM
Mama Wish: CFDGSFSV
Home Wish: CFDGZQMT
Geek: CFDKXWNC
cute: CFDLBTPT
Amit érdemes tudnod, hogy mostanában a Covid miatt késések szoktak előfordulni, illetve meghosszabbíthatják a kiszállítási időt. Szóval ha neked extra gyorsan szükséged van valamire, máshol érdemes vásárolnod. Én olyanokat szoktam rendelni, amelyek ráérnek számomra.

Van egy csoportunk is, gyere és kérdezz bátran: https://www.facebook.com/groups/wishturi/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése